Diviziuni și Subdiviziuni
Serviciul Resurse Umane
SECTIA RESURSE UMANE
SEF SECTIE Toloaca Stela
Sectia resurse umane are scopul de a contribui la realizarea misiunii obiectivelor institutiilor prin promovarea si implimentarea unui managemenet eficient al resurselor umane in cadrul institutiei medicale.
Subdiviziunea resurse umane are urmatoarele atributii :
- participarea la elaborarea contractului colectiv de munca;
- participarea la elaborarea statului de personal a subdiviziunilor si organigramei institutiei;
- oferirea suportului informational si metodologic sefilor de subdiviziuni la elaborarea obligatiunilor de functie ale salariatilor institutiei;
- planificarea, organizarea si monitorizarea procedurilor de personal;
- elaborarea procedurilor de personal cu privire la planificarea resurselor umane, recrutarea si selectarea candidatilor pentru functiile/posaturile vacante, angajarea si integrarea noilor angajati, remunerea, stimularea , motivarea, promobarea in functie, dezvoltarea profesionala, sanctionarea si eliberarea personalului;
- elaborarea proiectelor de decizii si perfectarea documentelor necesare cu privire la selectarea , angajarea si integrarea noilor angajati, remunerea, stimularea, motivarea, promovarea in functie, dezvoltarea profesionala, arestarea, sanctionarea, transferarea si eliberartea personalului;
- identificarea necesitatilor de instruire a personalului, participarea la planificarea procesului de educatie continua, negocierea cu prestatorii serviciilor dei nstrire a conditiilor de organizare si continutul cursurilor de instruire, evidenta datelor referitoare la instruirea personalului;
- consultarea personalului institutiei in probleme ce tin de aplicarea prevederilor legislatiei muncii, procedurile de personal, relatiile de munca, etc
- participarea la procesul de solutionare a conflictelor ce tin de personalul din institutie;
- completarea forumarelor statistice privind personalul institutiei, evidenta tipului de concedii oferite personalului , evidenta persoanelor supuse serviciului militar , realizarea actiunilor privind primirea, activarea si dezactivarea politelor medicale;
- eliberarea , la cerea scrrisa a colaboratorilor a certificatelor cu privire la datele lor personale;
- participarea la elaborarea nomenclatorului dosarelor institutiei;
- prezentarea conducerii a notelor informative cu privire la personal;
- examinarea si avizarea proiectelor de acte normative cu privire la lucrul cu personalul din domeniul resurselor umane;
- gestionarea bazei de date computerizate privind resursele umane ;
- selectarea si pregatirea materialelor pentru mentionarea colaboratorilor institutiei.