Anunț de recrutare
IMSP Spitalul Raional Ungheni, cu sediul or. Ungheni, str. Națională, 37, anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante Sef secție UPU
La concurs pot participa persoanele care îndeplinesc următoarele condiții generale:
- au cetățenia R. Moldova;
- au cetățenia altor state, domiciliu si permis de lucru in Republica Moldova;
- cunosc limba română scris și vorbit;
- sunt în capacitate deplină de exercițiu;
- au starea de sănătate corespunzătoare, atestata pe baza adeverinței medicale;
- nu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni, incompatibilă cu exercitarea funcției;
- îndeplinește condițiile de studii prevăzute de lege pentru postul respectiv;
- îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea postului :
- vechimea în munca în specialitate de cel puțîn 5 ani ;
- deține categorie de calificare în specialitate;
- nu deține statutul de pensionar pentru limită de vârstă.
La înscrierea pentru concurs candidații depun un dosar care include următoarele acte:
- cererea pentru participare la concurs cu menționarea postului;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri în domeniul corespunzător;
- copia de adeverință care să ateste vechimea în muncă și în specialitate;
- declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverința medicală care să ateste starea de sănătate;
- curriculum vitae;
- copia certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul și-a schimbat numele;
- referințe de la locurile anterioare de lucru
Dosarul necesită a fi depus fizic la Secția Resurse umane a IMSP SR Ungheni.
Termenul limită de depunere a dosarului - data 27.06.2024, orele 16:00.
Data concursului va fi numită după examinarea conformității dosarelor depuse și obținerea certificatelor de cazier privind integritatea profesională eliberate de către Centrul Național Anticorupție pe fiecare dintre concurenții dosarele cărora au fost admise.
Concursul poate avea loc dacă cel puțin un concurent a întrunit toate cerințele obligatorii stabilite.
Pentru informații suplimentare:
Stela Toloaca, sef secție resurse umane - persoana responsabile de primirea dosarelor și de oferirea informațiilor suplimentare, telefon de contact 023622582
adresa de e-mail: imsp-sr-ungheni@mail.ru, adresa poștală Ungheni -3600, str. Națională, 37 .
FIŞA POSTULUI
ŞEF UNITATI PRIMIRI URGENTE (UPU)
Capitolul I
Dispoziții generale
Autoritatea: IMSP Spitalul Raional Ungheni
Adresa:or.Ungheni, str.Națională,37
Compartimentul: sectia UPU
Denumirea postului: şef secţie
Nivelul de salarizare: conform legislației în vigoare
Capitolul II
Descrierea funcției
Scopul general al postului: este responsanbil de pregătirea specială, disciplina şi starea moral psihologică a personalului subordonat, menţinerea ordinii interioare în cadrul secţiei, de integritatea şi starea utilajului, mobilei şi altor bunuri materiale ale secţiei, de conducerea gospodăriei secţiei
Sarcini de bază:
-organizează activitatea personalului medical din subordine şi poartă responsabilitate totală de calitatea şi cultura deservirii pacienţilor din secţie;
- participă activ la promovarea Standartul de organizare , functionare si practica in cadrul UPU
Politicilor, Programelor de dezvoltare a instituţiei;
-asigură păstrarea patrimoniului subdiviziunii subordonate;
-asigură respectarea disciplinei de muncă şi executive a personalului din subordine în conformitate cu Actele normative în vigoare, Statutul şi Regulementul instituţiei, Contractul Colectiv de muncă, Ordinele interne, Regulamentul de activitate a secţiei.
Atribuții de serviciu:
- asigură pregătirea permanentă a secţiei pentru acordarea ajutorului necesar;
- organizeaza si asigura indeplinirea promta si corecta a sarcinilor stabilite in Standartul de organizare , functionare si practica in cadrul UPU
- asigură o bună armonie în relaţiile sale cu colegii şi subalternii sai pentru o atmosferă sănătoasă în colectivul subordonat, în scopul creării condiţiilor optimale de activitate;
- planifică lucrul secţiei, conform planului activităţilor de bază ale IMSP, misiunilor secţiei şi indicaţiilor şefilor supeiori;
- asigură controlul permanent asupra calităţii activităţii medicilor, asistentelor medicale şi personalului medical inferior subordonat;
- repartizează obligaţiile între personalul secţiei şi controlează îndeplinirea lor corectă;
- elaboreaza graficul medicilor de urgenta si a medicilor de specialitatea angajati ai UPU, stabilirea mediiclor responsabili de tura, cu informartea acestora;
- coordoneaza graficul medicilor liniilor de garda care vor activa in UPU;
- se include in rezolvarea cazurilor de urgenta in vederea solutionarii promte a acestora;
- elaborareaza Planul de actiuni in cazul unui flux masiv de pacient/victime, inclusiv cu mobilizarea resurselor umane, inclusind responsabilitatile si modalitatile de alerta si raspuns, incusiv in functie de natura pericolului( biologic, chimic, radiologic) a diferitor categorii de personal;
- asigurara controlul infectiilor asociate asistentei medicale;
- urmărește completarea corectă şi deplină a documentatiei medicale; controlează şi vizează documentaţia, completarea corectă şi deplină a ei, conform cerințelor in vederea asigurarii asistentei medciale calitative si in volum deplin conform Protocolalelor Clinice Nationale si standartelor medico- sanitare de diagnostic si tratament
- asigură păstrarea corectă, evidenţa şi folosirea raţională şi efectivă a preparatelor medicale, aparatajului şi utilajului medical,
- evaluarea si asugurarea subdiviunii cu preparate medicmantoase , a conditiilor de pastrare, prescriere si evidenta a acestora, conform actelor normative in vigoare. acordînd o atenţie deosebită preparatelor din gr.”A”, semnează bonurile de comandă pentru farmacie;
- asigura colaborarea cu alte subdiviizuni medicale din cadrul institutiei medico-sanitare;
- asigura colaborarea cu Serviciul de Asistenta Medicala Urgenta Prespitaliceasca, in vederea inbunatatirii calitatii asistentei medicale acordate si a procesului de conlucrare;
- asigură ridicarea permanentă a calificării profesionale a medicilor, personalului medical cu studii medii şi inferior al secţiei;
- își perfecționeaze calitățile și cunoștințele manageriale prin participarea la cursuri de instruire în managementul serviciilor medicale;
- investigheaza reclamatiile pacientilor si ale apartinatorilor acestora , avind obligatia sa infomrzeaza reclamatul despre rezultatul investigatiei;
- asigura respectarea drepturilor pacientului in carul subdiviziunii si a altor prevederi legale in vigoare:
- poarta raspunderea disciplinara, administrativa si penala pentru incalcarea prevederilor actelor legislative si normative in limita competentilor atribuite
- informează administraţia despre toate accidentele ce au avut loc în secţie;
Responsabilități:
1. să prezinte în termenii stabiliţi dările de seamă despre activitatea secţiei;
2. să menţină ordinea interioară în secţie, disciplina de muncă, să controleze pregătirea şi executarea serviciului de către personalul secţiei;
3. să supravegheze întreţinerea şi exploatarea corectă a tuturor încăperilor secţiei, menţinerea lor în curăţenie, precum şi realizarea măsurilor de protecţie contra incendiilor
4 . conduce gospodăria secţiei.
5. respecta Regulamentul intern al IMSP SR Ungheni, Contractul Colectiv de munca, Ordinele si Dispozitiile MS si ale Directorului IMSP SR Ungheni;
5. este responsabil de confidențialitatea informației
Are dreptul:
- să participe la selectarea cadrelor, predestinate secţiei;
- să dea dispoziţii efectivului subordonat în limitele calificării şi competenţei lor şi să controleze îndeplinirea lor;
- să ceară lămuriri de la personalul subordonat în cazul încălcării disciplinei de muncă,deontologiei, regimului sanitar-epidimiologic, neîndeplinirii dispoziţiei date de el;
- să controleze îndeplinirea indicaţiilor medicilor de către personalul medical mediu şi inferior;
- să primeasci decizii în limita competenţei sale;
- să prezinte propuneri de stimulare a efectivului subordonat;
- să înainteze spre discuţie propuneri de perfecţionare şi îmbunătăţire a activităţii secţiei;
- să participe la şedinţa consiliilor, în cazul, cînd se discută chestiuni legate de activitatea secţiei;
- în caz de necesitate să invite, în conformitate cu legislaţia muncii, colaboratorii secţiei în timpul liber al acestora, de noapte, în zile de odihnă şi sărbătoare pentru asigurarea asistentei medicale necesare;
- să participe la cursuri de instruire, conferinţe, seminare, societăţi şi alte activităţi cu tematică relevantă pentru domeniul de activitate, inclusiv și peste hotarele republicii;
- să colaboreze cu colegii din ramură, inclusiv şi din alte instituţii medicale în scopul îmbunătăţirii calităţii asistenţei medicale şi schimbului de experienţă în domeniu;
- să beneficieze de drepturile prevăzute de legislaţia RM.
Relaţii de colaborare:
Colaborare internă:
-colaborează în procesul exercităroii sarcinilor şi obligaţiilor de serviciu cu administraţia, vice-directorul pe probleme curative, şefii secţiilor altor subdiviziuni, cu colaboratorii subdiviziunii, cu specialiştii secţiei consultativ-diagnostice, cu Centrul Medicilor de Familie, Centrul Raional de Medicină Preventivă cu specialiştii structurilor subordonate IMSP SR Ungheni.
Colaborare exernă:
- cu Centrul Medicilor de Familie, Centrul Raional de Medicină Preventivă , Asistența Medicală de Urgență, cu instituţiile medico-sanitare publice la nivel republican.
Mijloace de lucru, echipament utilizat:
-culegeri de documente, îndrumări metodice;
-literatură de specialitate, Protocoale clinice;
-calculator, telefon;
-presă, reviste, dicţionare.
În funcţie de şef secţie poate fi numit un medic specialist calificat în conformitate cu Regulamentul şi Statutul IMSP SR Ungheni. Şeful secţiei este numit de către medicul şef prin ordin, în bază de concurs.
Cui îi raportează titularul postului: directorului instituţiei, vicedirectorului medical
Cine îi raportează titularului funcţiei: medicii din secţie, asistenta superioară.
Pe cine îl substitue: medicul de gardă
Cine îl substituie: după caz alt medic de profil
Mijloace de lucru, echipament utilizat: calculator, halat alb(costum), bonetă, ciupici, utilaj medical
Capitolul III
Cerinţele postului faţă de persoană
Studii: superioare în medicnă
Cunoştinţe:medicale, psihologice, organizatorice, de planificare, lucrul cu informaţia, de comunicare eficientă(verbal şi în scris), aplanarea situaţiilor de conflict, negociere, lucrul în echipă
Atitudini/comportament:amabilitate, bunăvoinţă, sîrguinţă, respect faţă de pacienţi şi colaboratori, receptivitate la idei noi, obiectivitate, confidenţialitate, mobilitate, toleranţă, respect, colegialitate , tendință spre dezvoltare profesională continuă, etc.
